![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
Ort: Sundsvall
Inlägg: 4 079
|
![]()
Exakt vad som står där har jag inte en susning om
![]() Jag läste en engelsk översättning nånstans (inte en susning vart det var), och tydligen är det gjort efter hur polska (och kanske andra östeuropeiska) lok har belysningen tänd vid t.ex växlings tjänst, markera fram och bak, mm. Det är bara att prova att kryssa i och ur rutorna så ser ni vad som tänds och släcks. Annars går det ju att släcka alla coronor, och bara använda det vanliga lyset om man vill.
__________________
Ekan |
![]() |
![]() |