Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Landskapsdesign - Trainz

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2017-07-23, 12:33   #31
korvtiger
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2008
Ort: Uppland, Sverige
Inlägg: 2 717
Standard

Tack för den artikeln Lan, den hade jag alldeles glömt bort! Då stämmer ju min linjedragning ganska väl ändå, bara att stationerna är lite annorlunda placerade. Kvarstad verkar ju ha tillkommit långt senare än denna artikeln, antagligen därav att det är 19 km mellan Forsvik och Kråkvattnet. Men jag kör vidare på min variant, är lite sent att ändra något nu! Kvarstad är ju dessutom en geografisk omöjlighet, då den skulle ligga i princip på samma plats som Karlsborg förutsatt att man fyllt igen den lilla viken mellan Forsvik och Karlsborg och dragit järnväg där!

Båtar finns väl alltid att få tag i, men något som jag saknar är en modell av Forsviks gamla vägbro som står kvar som ett monument än idag, samt en öppningsbar järnvägsbro av något passande slag. Båda dessa behövs för där WNJ linjen går över Göta Kanal i just Forsvik.

Spyfrog:
Jag använder extern bildlagring för att kunna lägga in mina bilder var jag vill i inläggen, istället för sist som bifogade bilder. På det sättet kan jag kommentera varje bild för sig och varva bild och text. Har för mig att det inte gick att göra tidigare i alla fall.
__________________
-k-
korvtiger besöker inte forumet just nu   Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:40.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009