![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej Sverige
For et par år siden byggede jeg ruten Jylland 1960 som er en oldtimer rute. Desværre havde jeg ikke den gang ret meget egentlige danske Assets til ruten. Det har jeg nu, så imens jeg holder en pause fra bygningen af Sjælland 2015, så er jeg i fuld sving med at totalrenovere Jylland 1960. Den får danske spor, signaler, vejoverkørsler og meget mere. Dog kræver den renoverede udgave stadig Jylland 1960 Full installeret. Denne kan downloades fra www.oldtimerklubben.dk Der er på det ene af billederne stadig tyske vingesignaler. Disse vil blive udskiftet med danske lige så snart de er klar fra 3D designeren Kapafa, der for øvrigt skal have æren af alle de nye danske Assets til TS.
Prettys Womans in your town Senast redigerad av Erich den 2016-08-10 klockan 09:56. |
![]() |
![]() |