Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Allmänt > Allmänt om tågsimulatorer

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2015-10-24, 13:42   #13
Mazz
Hedersmedlem

Reg.datum: Sep 2001
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Totte Visa inlägg
Hej!
Nu är det aktivitetssvacka igen!
Verkar vara nästan bara jag som svarar problemfrågor frågor åt er.
Mina problemfrågor blir sällan besvarade, varför?
Fortsätter forumet vara så här lågt, riskerar försvinna som i norska forum.
Jag ber er, VAKNA!
Jag tror så här... Tågsimmande går i vågor och har nog mer med att göra vad nytt som kommer fram snarare än att man kan uppmana någon att ta sig i kragen. Med nytt kan menas såväl att det händer nått på programsidan, t.ex. T:ANE nu nyligen såväl som att nya saker släpps.

Dessutom tror jag att vår hobby mår bra av att visa upp vad man håller på med, dvs posta bilder. Jag tror det kan skapa goda vibbar som ger intresse att veva igång sin egna TS.

Jag har ibland varit lite kluven till att posta bilder på projekt jag håller på med, som oftast inte är klara. Men samtidigt är det ett sätt att visa att det pågår saker, för att stimulera hobbyn. Sen har jag haft förmågan att starta upp lite för många projekt och dessutom fnatta runt bland dom så att inget blir klart... Ingen är väl perfekt heller... Men just nu har jag lite granna tagit på mig diciplinhatten så det blir lite saker i alla fall klara ur förrådet och dessutom genom beta-paketet kan få ut saker som inte är klara men ändå kan vara av intresse att använda. Lite för att dra mitt strå till aktivitets-stacken...

Ett litet bekymmer för mig är att det finns en värld utanför datorn, som heter Verkligheten. Där finns familj, jobb, hus, fordon och även annan järnvägshobbyutövning. Det gör att tillgänglig tid för TS per vecka är lite begränsad men har inget att göra med sviktande intresse.

Mina tankar i det hela.

www.banbyggarna.se ... ... ... www.nbvj.se
Mazz besöker forumet just nu   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:28.