![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#13 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
Dessutom tror jag att vår hobby mår bra av att visa upp vad man håller på med, dvs posta bilder. Jag tror det kan skapa goda vibbar som ger intresse att veva igång sin egna TS. Jag har ibland varit lite kluven till att posta bilder på projekt jag håller på med, som oftast inte är klara. Men samtidigt är det ett sätt att visa att det pågår saker, för att stimulera hobbyn. Sen har jag haft förmågan att starta upp lite för många projekt och dessutom fnatta runt bland dom så att inget blir klart... Ingen är väl perfekt heller... ![]() Ett litet bekymmer för mig är att det finns en värld utanför datorn, som heter Verkligheten. Där finns familj, jobb, hus, fordon och även annan järnvägshobbyutövning. Det gör att tillgänglig tid för TS per vecka är lite begränsad men har inget att göra med sviktande intresse. Mina tankar i det hela. |
|
![]() |
![]() |