![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#21 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
![]() Att samarbeta är alltid bra eller utmärkt och har väl egentligen inte så mycket med vilken simulator man jobbar med. Men som modellbyggare, får man t.ex. tillgång till rätt ljud så är ju det väldigt mycket värt, inte alltid det är så lätt att få fatt på rätt ljud. I dagsläget, får man väl försöka sitta lugnt i båten och se vad Crossties kommer fram till. För egen del, så kan jag inte förneka att det dom adresserar, både utmärkt simulering och utmärkt grafik samt bra kommunikation med användarna attraherar mig mycket, så jag håller tummarna för att dom lyckas med sina mål. I dagsläget tror jag att det kan vara något för tidigt att skapa samarbeten just för denna simulator, vi vet för lite helt enkelt. Men å andra sidan, samarbeten är ju alltid rätt, så varför inte börja smida... |
|
![]() |
![]() |