![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#29 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
Ort: Gävle
Inlägg: 1 535
|
![]()
Har testat lite mera och för mig funkar det bäst om man exporterar till OBJ format och sen importerar detta i Blender.
Då får man faktiskt ut ett fungerande objekt som inte har en absurd mängd faces - fast jag testar ändå med ett ganska enkelt objekt nu (en lada från google warehouse). Antalet texturer är ju också onödigt stort - man skulle enkelt kunna slå ihop dessa till färre och spara prestanda. Senast redigerad av spyfrog den 2014-08-25 klockan 23:00. |
![]() |
![]() |