|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#3 |
|
Medlem
Join Date: Jun 2010
Location: Yxlan, Norrtälje
Posts: 1,351
|
E10 loket har fått samma nya egenskaper som S, S1 och G loken:
1.EngineConfig där loket kan dra ett 1400 tons tåg på PLAN bana i 30 km/t. Mätningarna utförda under CABMode körning. I och med engine ändringar måste ni från och med nu ge akt på vatten nivån i pannan när ni kör i CAB MODE Glöm därför INTE I tangenten för att fylla på vatten och O tangenten för att stänga av. Alternativ: I hytten aktiveras injektorn. Detta senare ger snabbare utslag. Glöm heller inte att skyffla in kol. Ge också akt på trycket i ånglådan (Steam chest). Lek då med fyllningsgraden. 2.Röken har också ändrats 3.Liksom hytten vars 2 manometervisare för ångtryck nu ger mycket bättre precision. 4.Tendern har fått plogar lok: http://www.mediafire.com/download/d5...2013_11_14.rar Tender: http://www.mediafire.com/download/10...2013_11_14.rar OBS!! Samma hytt som under download inlägget "Uppd. hytter till G tenderlok, S och S1 tanklok " Tenderlok hytt: http://www.mediafire.com/?at6zc251udfd7iq |
|
|
|
| Tags |
| ånglok, e10 |
|
|