![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]()
Hejsan, igen, gjorde ju ett ämne igår där jag frågade om någon kunde göra ett öresundståg utifrån en sketchup modell, och jag tänkte fortsätta lite på det. Jag har precis gått över till railworks och blev ganska besviken när det inte fanns något öresundståg
![]() Men sedan har jag tittat runt lite och det verkar ju finnas en hel del snygga modeller (ex. t44,x60) så kan ingen snäll och trevlig 3dmodellerare göra ett öresundståg/x31, i klass med x60 (som vi får hoppas kommer att släppas) och kanske en hytt a la t44? Vet att det är mycket att begära så här bara, men själv har jag ingen aning om hur man ska göra ett helt tåg, har prövat lite men det blir b*js av allt bara (ja övning ger färdighet ja vet) och jag har varken tålamod, tid eller någon vidare motivation (av ett antal orsaker), så därför frågar jag, och självklart hjälper jag gärna till med en modell (bilder, eventuella ljud m.m) ,så länge jag slipper göra själva modellen. Hoppas jag blir tagen seriöst // AlleDahlle |
![]() |
![]() |