![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Jag börjar tycka att det är dags att uppgradera min ca 3,5 år gamla burk lite. Vill gärna kunna köra tunga spel som Railworks och Battlefield 3 på ordentliga inställningar. Jag kör i dagsläget med Windows XP, men jag tänker satsa på att uppgradera till Win7 64-bitars. Nu har jag ingen jättekoll på vad man bör stoppa in i datorn så jag hoppas att ni här på forumet kan ge lite tips. Hur som helst så behöver väl det mesta bytas, dvs processor, grafikkort samt mer RAM-minne. Här är mina nuvarande specs:
Tacksam för hjälp! ![]() Grafikkort: Nvidia Geforce 8800 GTS Processor: Intel Core 2 Quad CPU Q6600 2.4 GHz RAM-minne: 3 Gb Moderkort: Fujitsu Siemens ms-7350vp (Något mer jag bör tala om..?) ![]()