![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Ja, jag tog bort allt omkring korsningen även huvudsignalerna. Jag följde manualen i ordning och placerade ut först X-signaler 4st. Sen placerade jag en V-signal och sen 2 VF-signaler. Bommar väntade jag med. Sen testade jag med loket och vad fick jag se att allt funkar som det ska, men bilarna stannade inte!? Sen placerade jag bommarna 2 vä och 2 hö, sen testade jag igen. Allt funkade utom X-sginaler (blinkar vit) och bilarna stannar inte heller. Jag tror att en av dem är buggade!!! ![]() Vägarna heter: Road 2L Conc Pave Road 2L Conc Pave T traff SAD Inv. 2 lane Light Slow traff
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2012-07-30 klockan 15:08. |
![]() |
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
|
|