![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Senior Member
|
![]()
Hejsan!
![]() Jag hittade lite filmer som nån har spelat in från i höstas då HR1 (ukko pekka) körde. http://www.harrastukset.com/Junat/Ju...nat_video.html De har även tagit några foton från Hangö. Och dom får ni fram genom att klicka på Kuvat till vänster under fliken Junat. Näst längst ner står detta, Kuvaesityksiä, klicka på det och sedan på bilden med HR1 (ångloket). Sedan kommer det fram en bild och för att byta till nästa bild så klicka bara på den nuvarande bilden. Jag är grabben på fjärde bilden till höger som står på spåret med huvudet bortvänt. Jag har jeans och en blå T-skjorta och en svart lippis på mig. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Saknade depenndencies till Winter land | Kiefer | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2004-02-22 14:29 |