|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2012-05-16, 20:12 | #1 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
Ekans svenska 2-axl godsvagnar (freight cars)
I den här tråden kommer det att rasa in en hel massa 2-axl godsvagnar.
Det är inte bara svenska (som rubriken lyder), utan även en del utländska, som man ofta ser rulla omkring på våra svenska järnvägar + en salig blandning av gammalt och nytt. Jag kommer att ladda upp dom flesta vagnarna i den bokstavsordning jag har dom i mitt CM, så det blir kanske lite konstiga (och ologiska) namn här å där, men det får ni leva med (eller döpa om dom själv) . Det mesta är nya grejor, men det kommer även uppdateringar på (som skriver över) sånt jag har gjort tidigare. Frågor (om missing kuids, mm. mm.) och kommenterar tar vi i den här tråden http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=32544 VÄNLIGEN RESPEKTERA DETTA för att hålla tråden så ren som möjligt. Oxå vill jag tacka Bengan m.fl som har bidragit med div. bildmaterial . BIG THANKS and CREEDS to all org. 3D-creators see config.files. --------------------------------------------------------------- Eftersom tråden heter svenska godsvagnar, så börjar vi med 2st Schweitzare som ofta är på besök i Sverige. Dom har samma namn som cdp-filen i spelet. Trainz ver. 2.4
Ekan Senast redigerad av ekankal den 2012-05-16 klockan 21:20. |
|
Taggar |
godsvagnar |
|
|