![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]()
För att inte fortsätta konversationen i Pisstråden tyckte jag att det passar bra att skapa en ny tråd om just bussar.
Hur är det där ni bor? Vad tycker ni om dem? Har ni bilder på dem? ![]() Jag börjar själv: Här i Märsta har vi följande modeller Scania Omnilink (2005-2011) - gamla, som är hemska, och nya som faktiskt är riktigt trevliga än så länge Scania CN113 (1995) i alla tre versioner - Dom börjar bli lite till åren men de lackeras om och får lite nya stolar och hålls allmänt i gott skick. Berkhof (1997) - Dessa är lite udda med sina soffor a'la X1 och den annorlunda formen. Riktigt trevliga bussar annars Volvo Säffle/Aabenraa (2000) - Helt okej bussar. Inga tekniska underverk, men de gör sitt jobb. Favoritbuss: Ikarus 280 -serien. Dessa har man spenderat mycket tid i... ![]() Ska försöka ta lite bilder när jag har tid ![]()
![]() Senast redigerad av Mikey den 2011-01-27 klockan 19:39. |
![]() |
![]() |