![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
GOTT NYTT ÅR!!!!!!
Önskar Rasmus Lundberg Hoppas på flera fantastiska tåg och matriall till tåg simulatorerna. Samt nya vackra fantastiska efektfulla och coola tåg bilder. Och mer att diskutera om här. Jag tackar för det jag har fått sätt och fått ta del av matrial till simulatorerna och alla fina tågbilder som ni tagit och som ni bjudit på. Ja det har varit roligt att fått vara med den tid man har varit medlem under 2010. Och hoppas alla kommer få ett bra nytt år ja snart är det 2011 och då hoppas jag att det fortsätter så som det gjort detta år. Ja hoppas dena onödiga tråd inte är allt för onödig ville bara säga att det har varit roligt att vara medlem här och ingen är direkt elak mot någon det känns bra. ![]() Senast redigerad av Rasmus96 den 2010-12-31 klockan 04:36. |
![]() |
![]() |