Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Trainz - Allmänt om Trainz

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-11-07, 19:14   #21
Rasmus96
Medlem

Reg.datum: Sep 2010
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bengan Visa inlägg
Vilket Trainz har du och vilka uppdateringar, har du installerat?
Jo jag kör på Trainz 2010 jag har trainz "Det första trainz som kom tror jag men det spelar jag inte. trainz 2006 trainz 2004 trainz 2009. Men det jag laddat ner är till trainz 2010 och det nyaste på downloads tråden som lan gjort samt fångvagnarna men inget av det fungerar på spåren men de finns med på listan men går inte att placera ut i spelet. Jo Lans Resegodsvagn fungerar men det är den ända som fungerar. Finnst det ännu nyare uppdateringar än dom på Download tråden här på forumet? Jag vet inte vad som är felet men vissa av Göteborgarens vagnar fungerar men inte motorvagnarna till det tågsätat. Jo X7 fungerar att placera ut på spåret men när man ska köra tåget så finns det inte där man hör motor djudet ifrån tåget men det är bara osynligt sedan går jag till backa till Rutes och väljer den bana med tåget och då står det inte enns på spåret. Det är något konstigt fel som jag inte vet hur man ska lösa. Tråkigt för jag såg ifram imot att få köra Lans fina tåg och vagnar nä Lans tåg är riktigt fina ett bra jobb har han lagt ner på dom men tråkigt att de inte fungerar till mitt Trainz 2010. Hm...... vad kan felet vara

Senast redigerad av Rasmus96 den 2010-11-07 klockan 19:17.
Rasmus96 besöker inte forumet just nu   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:03.