![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#32 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
Ort: Halmstad
Inlägg: 2 513
|
![]()
Okej, bränn mig på bål om ni vill..
1: Loket ligger på 20 000 polygoner för tillfället, och jag har därför tagit beslutet att jag inte kommer att dela långsidorna på dom mindre tankarna som sitter på underredet, jag tycker för övrigt inte att det syns så mycket på dom att det endast är 7 diversions. 2: Jag kör på rådet som RSDerek gav mig "Use as many polygons as you need, not as many as you want." 3: Planerar inte att plocka bort diverse detaljer för att minska polygon mängden, det av två skäl, anser att dom flesta guildlines man hittar på webben kring detta är outdated, och det andra skälet är att jag planerar att göra en väl detaljerad modell med ordentliga texturer, av den anledningen att jag vill kunna ha modellen i ett framtida portfolio, så därför kommer jag att efter avslutat byggnation, antagligen lägga en del tid på att göra diverse ommålningar. Nu duckar jag för att undvika diverse flygande telefonkataloger. |
![]() |
![]() |