Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Landskapsdesign - Trainz

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-10-29, 19:12   #1
Hobo
Medlem

Reg.datum: Oct 2010
Standard Fattar inte vart tar allt vägen?

Några saker jag behöver fatta.

1.. Efter att ha sparat samma projekt under samma namn hela tiden, hoppar spelet plötsligt till att spara allt under "autosave". Nästa dag, finns inte sparningarna under mitt eget namn alls att finna, endast autosave fanns i listan. Jag har aldrig tagit bort min egen savefil, så vart tog den vägen? Vad händer?

2..Har importerat samtligt svenskt material, men ser inte detta i spelet. det finns i listan över inlagda saker, och frågar om jag vill skriva över det som redan finns. Ok, det finns alltså, men jag ser det inte i spelet. vad händer?

3.. har installerat senaste servicepacket, men det gjorde jag efter att allt detta hänt. Om det kanha betydelse.

I rutan nedan står det att sessionen går bra att spara, men att själva prylarna måste sparas från managern. kan det vara därför det finns men inte finns, samtidigt?
Bifogade bilder
Filtyp: jpg Hobo_20101029_0000.jpg (182.1 KB, 60 visningar)

Senast redigerad av Hobo den 2010-10-29 klockan 19:31.
Hobo besöker inte forumet just nu  
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:42.