![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Nu kanske man själv kan bidra med något objekt efter din fina beskrivning av husbygge. Min engelska är inte den bästa (6 år i grundskolan för 25 år sedan) och sedan knappt använd. Så jag har aldrig haft tålamodet att sätta mig in i 3-d byggandet på grund av engelskan. Du har inte en lika fin beskrivning på gång för lok och vagnar.
Så fort jag får tid, så kommer jag att plocka fram husritningen här hemma och förhoppningstvist få se mitt eget hus i MSTS eller Trainz i framtiden. Bengan |
![]() |
|
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
tack till stw och alla ni andra... | jswmusic | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2005-03-02 13:09 |
Tack, Robban! | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2002-09-18 20:41 |
Nu får du ge dig Fredrik. | Pson | Off-topic | 11 | 2002-08-18 20:07 |