![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#10 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Varför dömmer ni ut Banbyggarna innan ni hört deras sida av debatten?
Hade ni varit i Gävle hade ni säkert kunnat fått den "pre-release-version" som tydligen då Dson fick. Att det var/är en pre-release version grundar aantar jag att det är då de sa att mer arbete återstod. Och om jag är Banbyggarna släpper jag hellre en färdig version än att folk ska tanka hem >100 mb 2-3 gånger på kort tid...och då inte få en helt färgdig version... just my 2 cents.. /Fredrik Forumvärd |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Problem med spår i TRS2004: går inte att ta bort | rojo75 | Landskapsdesign - Trainz | 6 | 2004-01-08 12:13 |
AE funkar inte vad jag än gör... | Olaf Lindström | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 12 | 2003-11-24 21:39 |
Förstår inte vitsen med Trainz... | Pson | Trainz - Allmänt om Trainz | 16 | 2002-06-06 21:58 |
Information ang. OSJ. | Pson | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 1 | 2002-05-22 23:29 |