![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
God kveld alle, here er en liten noe fra Russland igjen til å leke med.
Dette er en pakke med strøm,ledninger feeders, seksjonering og ankerering av Russiske DC/AC Strømsystem. I Russland så blilr det brukt 3 KV DC og 25 KV AC pluss 10 KV hjelpesrøm etc. Lokomotivet VL10 er en DC lok. Prøv å bruke den riktig. Denne pakken hadde dessverre ingen manual. Så jeg lagde noe veldig veldig raskt noe med hjelp av en venn. AC manual kommer senere. Da jeg og ham bor i en DC område. Og skaperen av pakken ikke er tilgjengelig. AC http://www.trainz.ru/index.php?actio...n=ac_scr55.jpg DC http://www.trainz.ru/index.php?actio...en=dc_scr3.jpg Manual (Veldig kort og uerfarent) DC Stolper i rett linje, skal ha en maks. avstand 70 meter. I kurver er det maks. 40 meter. Det blir brukt forskjellige navn på ledninger og stolper, som autolimes sammen: Z - ZigZag - Plasseres i rette linjer, slik at ledningen går i zigzag for å forhindre skade på pantografen. CV - CurVe - Plasseres i kurver, ledningen heller alltid en vei, samme vei som kurven, så stolpene må være de samme på inner siden. Og de samme på yttersiden. ST - Straight - Brukes ved vekslinger for å lede til høyre/venstre Så var det stolpene veldig kort HC/HP/JP/R Alle er veldig vanskelige å beskrive nå. Så send avgårde en spørsmål, om dere ikke forstår deres bruk. Phew. Jeg vil inkludere en eksempelkart, der de fleste tingene i DC vises klart. Trykk på "Скачать" |
![]() |
![]() |