![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#10 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]() Citat:
kan bara hålla med dig! jag är en sån som har väldigt svårt för att lära mig, trainz lärde jag mig rätt snabbt, sen hade jag tid med förstås, så är det höginlärningskurva får jag stora problem. jag anser att trainz är lätt och smidigt att förstå, men tex krs har jag stora problem i, bara dra spår är ett rent helv... jag kan inte ens göra ett scenario i de spelet än. men de har jag tänk att de MÅSTE jag lära mig för att få ut mer av spelet. Sen när man väl kan det att det är smidigt upplagt vet jag som sagt inte än. msts startade editorn..stängde ner de igen ![]() Sen som du säger, om spår och kullar mm ligger hyffsat rätt blir de så klart lättare, skulle inte alls förvåna mig om du kan få sjävla satelitbilden som den är baserad på utritad lite smidigt i programet så du ser själv var hus mm ska stå och själv sätta dit där de ska vara. .......men de får tiden som sagt utvisa, har varket sett bilder eller något om hur den biten ser ut. man ju vara ute och cykla ![]()
![]() |