![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
Ort: Göteborg
Inlägg: 304
|
![]()
Fortfarande saknas rök ur skorstenarna men annars är det mesta av originalet på plats. Jag har tänkt försöka med rörliga passagerare också om det inte är för besvärligt. Praktiskt att ha vintertexturen på automatik som i MSTS igen. Natteffekten är precis som i TRS. Man måste ha separata polygoner istället för enbart en ny textur, kraftfullare men krångligare. Landskapsobjekt verkar relativt smärtfritt att konvertera (och skapa nya). Jag har nog haft tur för trots den röriga dokumentationen har det funkat nästan direkt. En stor fördel är att ha previewfönstret i Asset Editor, det sparar mycket jobb. Återstår att se hur det är med det rullande materialet.
Senast redigerad av MatsS den 2007-12-13 klockan 23:37. |
![]() |
![]() |