| 
	
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
		
			
  | 
	|||||||
| 
		 | 
	Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
| 
			
			 Hedersmedlem 
			
			
			
			Reg.datum: Sep 2001 
				Ort: Vendelsö 
				
				
					Inlägg: 4 502
				 
				
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nja, egentligen så var min hint att i arbetet oavsett om det är 3ds eller Gmax, så jobbar man med en modell i editorn som inte återger full textur-upplösning, vilket man ju inte heller behöver under modellerandet.  
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	Om det i Gmax är inställningsbart i view-portens miljö eller ej låter jag vara osagt, det vet jag inte. Men, poängen är att även om det ser skräpigt ut när man jobbar, så är det bara i Gmax-miljön, så fort man använder sin modell efter Gmax-arbetet (i någon miljö...) så är original-upplösningen på textur tebax...  
		 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |