Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Landskapsdesign - Trainz

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2006-10-18, 13:30   #1
melin1971(avregistrerad)
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2005
Ort: Jönköping / Norrahammar
Inlägg: 307
Skicka ett meddelande via MSN till melin1971(avregistrerad)
Standard Mitt bygge

Tänkte visa lite vad jag håller på med. Jag köpte banan UK terrainz Preston to Carlisle. jag trodde jag köpte en hel bana. skrev mail till dem och frågade om de verkligen skulle se ut så när. när jag sen gick in på deras hemsida igen och läste ..alltså VERKLIGEN läste vad jag hade köpt kände jag mig lite som ett pucko. tänk om man läser innan man klickar på buy knappen. så jag får helt enkelt skylla mig själv. Så banan blev bara typ liggande. Sen fick jag helt plötsligt för mig att börja bygga. har ju skaffat mig snowsignals signaler och el trådar mm. vilket är väldigt enkla att använda för att få rätt höjd. i all fall på hans splines. de andra är inte så roligt att få till höjden på.

http://www.youtube.com/watch?v=OU6kJlqhYvk

här kan ni se hur smidiga de är. problmeet är bara att jag har 16 mil jag så göra så här på



hamnen i Blackpool. jag har consentrerat mig på att få ut industrier och räls på banan

Stationen i Carlisle, som ni ser..väldigt tomma ytor. var bara rälsen och stationerna som var gjorda på hela banan. ja..alla spår till alla industrier mm var inte heller dragrna. men de var rätt lätta att dra endå eftersom de är en dem karta så var ju spåren utmärkta var de ska gå.



Gruvan i Windermere



har börjat sätta lite träd runt gruva.

melin1971(avregistrerad) besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:43.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009