|   | 
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
| 
 | |||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa | 
|  | Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
|  2005-06-01, 02:10 | #10 | 
| Medlem Reg.datum: May 2005 Ort: Sweden 
					Inlägg: 170
				 |   
			
			Tackar för hjälpen igen    . Hur många polygoner klarar MSTS av utan att få spader, någon som vet det?. Tåget kommer att landa på omkring 8.000 polygoner i nuvarade färdigt skick utan inredning. En aktivitet med 5, 3 vagnars tåg blir 120.000 polygoner  . Det borde väl MSTS klara av...   Det där med ljudet har jag kanske listat ut hur man kan göra. Det där med att kopiera eng filen, blir perfekt!  . Jag har ochså bestämt mig för att göra själva tåget i Zanoza modeler, och sedan importera den i mitt nyligen ner laddade Gmax. Eftersom funktioner som smothing inte fungerar särskilt bra i Zanoza. 
				__________________   Senast redigerad av Sigma den 2005-06-01 klockan 02:37. | 
|   |   | 
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
| 
 | 
 |