![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
... vad jag håller på med, så undrar jag själv ibland
![]() Men jag hade gett mig den på att få fånglinorna bak att följa panton, och det var inte lätt. Till slut blev dom en bogey som sitter på bussen och fungerar hyfsat nu. Problemet var att dessa fånglinor skulle vara fixa vid "trådrullarna" men upptill följa panton. Detta har krävt mycket tankemöda och experimenterade men resultatet blev ganska hyfsat (döm av bilderna) "Trådrullarna hade i verkligheten en speciell funktion - om panton "spårade ur" så ökade dragkraften i linorna dramatisk och för att inte panton skulle åka upp och riva ned kontaktledningen så aktiverades "trådrullarna" och drog ned panton.
Taggar |
göteborg, trådbuss |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|