Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Landskapsdesign - Trainz

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-12-19, 08:43   #16
spyfrog
Medlem

Reg.datum: Feb 2008
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av benkegbg Visa inlägg
Hej igen!

President Ben har blivit återinsatt. Han var ändå vald för att sitta som president på livstid! Det första han gjorde var att sparka sin arkitekt. Orsaken var att han hela tiden ville arbeta med Trainz 2012. Det är strängeligen förbjudet. Trainz 2012 var (kanske är) ett elände. Programmet ritar om kartorna och drar räls som den vill. Förvandlar vägar till räls, plockar bort objekt och skapar en massa elände för skaparen av banan.
Så nu gör vi ett nytt försök. Tillbaka till ritbordet. Mycket återstår att göra, men själva banan är kvar. Allt med stolpar och ledningar och så vidare. Nu skall landskapet fixas med hus och åkermark etcetera.
Förresten, God Jul och Gott nytt år.
Hälsningar
Jag tar av hatten för presidentens otroliga tålamod och vilja att fortsätta trots motgångarna. Själv höll jag på att få fnatt på DONJ i fredags när jag upptäckte att underliggande kartor (Transdem kan lägga in kartor under rutten) saknades för bispåret till Höstfäbodarna. En bagatell i sammanhanget och något som presidenten inte skullet förvånats över alls känner jag.
Även jag lägger min röst på presidenten.
spyfrog besöker inte forumet just nu   Svara med citat

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:59.