![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
TS2010 ganska nyligen skaffat på en svensk Win7.
Laddade ner några uppdateringar som ligger på skrivbordet som jag inte tror att jag försökt starta. Laddat ner lite av varje från detta forum, kanske nått där som spökar? Det jag får upp då jag dubbelklickar på ikonen är att det mitt på skärmen står: Build 41491 med vit text på svart bakgrund. Planerar att köpa en 1TB disk som slav och rensa ut min något nya dator och kanske ominstallera allt, då borde allt funka som vanligt. Några tips på lösning annars?¨ Vad händer med min skarpa nyckel om jag plockar bort och installerar på nytt, är den då giltig än? |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|