![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() Jag har för avsikt att köpa (bygga) en ny dator bara för att köra RW. Jag skulle föredra att kunna ha allt inställt på högst prestanda. Om det är några nya prylar som är på G senare höst, så är det OK, jag har ingen panik.. Någon som kan ge ett par tips om konfiguration som borde räcka för ett par år. Gärna två förslag! 1. En av de bästa man kan få för en "rimlig" summa. 2. Och en som är nästan "overkill" Jag kommer inte att köra några andra krävande spel, bara RW och MSTS Helst vill jag ha AMD och Radeon inte Intel ![]() Datorn bör (helst) ha stöd för PhysX ![]() Det skulle vara bra att ha stöd för USB-3 och sata-3, men detta är inte ett krav Tacksam för seriösa förslag, ja vill inte köpa en monsterdator... ![]() Allt är ju relativt, men den bör klara RW med glans ![]() ![]()
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|