![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare ssg
|
![]()
Var ute med Simon nyss och tog lite natt eller ja, natt och natt, snarare kvällsbilder får man väl säga. Tur att man kunde låna Simons stativ då och då men de flesta bilderna är ändå tagna med fri hand. Då jag inte alls är hipe på Malmös gator så låter jag bilderna tala för sig själva istortsett. Annars kan säkert Simon beskriva platsernas namn bättre än jag.
![]() Ok, denna bild är speciellt tillägnad Alexander Ödman ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dessa två bilder är iallafall tagna vid Gustav Adolfs torg. ![]() ![]() Det är Simons kamera som skymtar nere till höger i bild. ![]() Kommentera gärna.
http://puggen.deviantart.com/ Senast redigerad av Eric B den 2008-11-12 klockan 22:51. |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|