![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#27 | ||
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
Visserligen har jag skickat en del bilder fram och tillbaks över msn och fått lite feedback, men det är mest "Snyggt!" osv. Dessutom folk som ligger på min egen nivå. Nej, fortsätt plåta och lek! Citat:
Jag vet vilka som av många kan räknas som medlemmar i klubben för inbördes beundran, men ofta är det helt fel. Exempel: Jag känner dig, jag känner Olaf Lindström och jag känner Erik Götborg. Erik Götborg och Olaf Lindström känner varandra någorlunda, medan förmodligen ingen av dem känner dig. Du känner en massa folk i Stockholm som jag inte känner, och jag känner en massa folk som ingen av de tre uppräknade känner. Samtidigt känner Erik en massa folk, bland annat en del lokförare (vilket kan förklaras i att han själv är lokförare), som jag själv i princip bara känner igen namnet på. Att alla skulle ingå en stor klubb för inbördes beundran är bara fel. Folk känner varandra, och då är det ju självklart att man har lite större benägenhet att kommentera. Ofta rör det ju sig om mer än själva bilden, exempelvis: "Hehe, ja den resan var ju rolig!" eller "Ja, det loket känner jag mycket väl igen..."
Fotointresserad lokförare Besök gärna min fotoblogg simonbertilsson.wordpress.com ![]() Senast redigerad av Joel den 2008-09-04 klockan 17:18. |
||
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|