![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Her er lidt fra en ny rute, Byruten kan ikke pakkes, så den vil blive lavet om fejl på en tile så der vil gå lidt tid.
Samtidig er denne bane ved at bygges, håber at der vil være bedre held der.
![]() |
#2 |
Senior Member
Reg.datum: Dec 2003
|
![]()
Snyggt Per!
Hur går det med din spårvagnsrutt? /Björn
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ser bra ut!
Men undrar också hur det går med spårvagnsrutten?
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hejsan alle.
Her er svar på jeres spørgsmål. Min spårvognsrute havde en tile fejl, og kunne inte pakkes, den var på 1.2Gb og Jeg sendte den til en som måske kunne, og han har inte opgivet endnu. Om den inte vil pakkes til ca 100 - 200Mb, da får jeg lave den om desværre. Jeg ved at det er et stort job, men jeg vil inte gi mig, for ruten vil jeg lave. Så nu indtil jeg ved om det lykkes, bygger jeg en ny rute, vil inte sidde stille.