![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#91 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Hej alla,
Landning Göteborg-LandvetterAirport! |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Men jag har dock fs02 instalerat hos min pappa, där jag har en ratt som jag använder, då är det rikigt roligt ![]() Tackar för komplimangen, dte värmer ![]() MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Även jag har köpt MSFS och börjat flyga en hel del!
En bild vid take off från Kastrup: //MVH John http://prymi.net "Att tala innan man tänker är som att torka sig i röven innan man skiter" |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Senior Member
|
![]()
Välkommen in flyggänget Dson
![]() Fina bilder va det också gillar speciellt bilden på B737 - 700/800 ? Och nu några från mig laddning i ett väldigt dimmigt Hong Kong (VHHH) med flygbolaget Cathay Pacific en B777 - 200. Snart ner på fast mark efter ca 8 timmar i luften [:I] Nästan nere... Touch down ![]() En liten blick över gate området ser fullt ut vi taxar vidare... Väntar på att en A310 lämnar start/laddnings banan. Snart framme vid gaten/parkeringen Så va resan slut för denna gång vi får väll önska passagerare ett Gott Nytt år ![]() ![]() OCH ETT GOTT NYTT ÅR TILL ER FLYG VÄNNER ![]() M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Senior Member
|
![]()
Snygga bilder Nicke!
Och jag får väl ta och hålla med. Gott nytt år till er! MVH Macley ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Medlem
|
![]()
Tackar Nicke, dina bilder är väldigt fina! Kommer inte ihåg om de va 737 eller 738... Har för mig att det va 738 ja flög
En fråga, hur får man fram det lila/rosa "sträcket" som visar hur jag ska taxa? MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
Tack Dson! ![]() Själv flyger jag alltid med "radion i gång/Air traffic control" så man hör alla AI plan som är i samma område där jag själv är och då när man ska taxa till/från start banan så kommer den upp som val i rutan som ON eller OFF i Air traffic Controlen se bild nedan Som ex på bilden här måste man klicka på tangeten 3 för att få den on OBS att siffran kan ibland vata någon annan som 1,2 och 3... Men om man flyger utan Air traffic controler så vet jag inte hur man får upp den. M.V.H Nicke! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Senior Member
|
![]()
Då kan man väl inte få upp den?
Och det är väl bara vid större flygplatser som man kan behöva taxihjälp. Annars på små, okontrollerade flygplatser är det nog inte så viktigt med var man taxar. En del småflygplatser har inte ens taxibanor utan bara någon gräsbana att landa på. MVH Macley ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Är det lätt att lära sig MSFS? Tar det lång tid att få in tekniken?
/Viktor VD på North European Railroad http://w1.500.telia.com/~u50016605/ ![]() Min hemsida med tågbilder: http://w1.500.telia.com/~u50025335/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]() Citat:
Mvh Mohammad Mafiha i Gävle, Sätra Pressansvarig för UBOPGE och RTS Trafikchef |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#101 |
Medlem
|
![]()
Nja, det är rätt svårt, iaf att lära sig flyga med större plan, som t.ex Boeing 737, Fokker 50 etc. Så tycker jag
![]() MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Hej alla,
Hur får man mer trafik i spelet (AI-trafik)???? Lite OT: Finns det något bolag jag kan flyga för. Är stationerad på Landvetter, men kan även flyga från andra orter ut i vida världen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
PS.7 Timmar kvar tills det nya året börjar så GOTT NYTT ÅR till er alla!!!.DS ![]() M.V.H Nicke! [8D] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Member
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Gott Nytt År!!
Hoppas ALLA fått en god start på 2004!! Jag skulle dock behöva lite experthjälp. När man går igenom en flyglektion i FS2004 så skall man, ibland, för att kunna fortsätta lektionen trycka; CTRL + ]. Detta är dock omöjligt på ett svenskt tangentbord. För att nå "]" så måste jag trycka; "ALT GR + 9". Det funkar dock ej. Har någon lösningen? //Perra |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Senior Member
|
![]()
Jag har precis samma problem men jag hoppade över den lektionen, men nu när du frågar så skulle de vara roligt att få svar på det!
![]() /Johan |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
FS2004 och addon FSMetar (bilder) | Rojje | Off-topic | 11 | 2005-02-22 15:09 |
Lite nya bilder från L-S | Balder | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2005-02-19 19:20 |
Lite blandade bilder med nya kameran... | Olaf Lindström | Off-topic | 1 | 2005-01-29 19:21 |
Funderingar kring ruttbygge och lite bilder | Daniel R | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2003-07-26 09:58 |
Lite Bilder på X1! | Dson | Off-topic | 1 | 2003-04-23 20:47 |