| 

| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 

| 
	|||||||
![]()  | 

| 
		 | 
	Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
| 

| 
		#76 | 
| 

Moderator 

Reg.datum: Dec 2002 

| 

Hej! 

Bergvalla är snyggast hitills![:0]  [ ]Du är en mästare på att få till snyggt landskap men städerna/sammhållena är du trots allt allra bäst på enligt mig!!![8D][8D][  ]Olaf Lindström, Olis  | 
| 
		 | 

| 

| 
		#77 | 
| 

Medlem 

| 

Hejsan  

.Grymt snyggt [  ] och den unika kyrkan smälter fint in i miljön.Keep on working... ![]() http://members.chello.se/tjalle/  | 
| 
		 | 

| 

| 
		#78 | 
| 

Hedersmedlem 

Reg.datum: Sep 2001 

| 

Wao! 

Klar kandidat till den snyggaste MSTS-bilden någonsin, i mina ögon... [  ]      /Mats A LLJ forum: http://forum.wendel.nu/viewforum.php?f=14  | 
| 
		 | 

| 

| 
		#79 | 
| 

Medlem 

Reg.datum: Feb 2002 

| 

Mycet mycket snygt här kan man göra aktiviteter sen ser väldigt  mycet  framemot att köra rutten 

ha en bra dag [img] attachments/7075881.gif[/img] Jonsson  | 
| 
		 | 

| 

| 
		#80 | |
| 

Senior Member 

| 

Citat: 

Mvh:Trigger ![]() http://medlem.spray.se/farjestad5  | 
|
| 
		 | 

| 

| 
		#81 | 
| 

Junior Member 

| 

Bergvalla station -> Wow 

100% Ögongodis ![]() ---  
		 | 
| 
		 | 

| 

| 
		#82 | 
| 

Veteran 

Reg.datum: Aug 2001 

| 

Hej 

![]() Efter en del konflikter med stadsfullmäktige i Dejerud, så har man flyttat stationen längre från spåren. Detta medförde att omfattande vägarbeten behövde göras. Vägen fick nämligen också flyttas[xx(] Men nu så frågar jag, är plattformarna fula [?] Ja tycker man ska ha lite olika utseende på dom olika stationerna, inte samma "nya" överallt. ![]() ![]() Hawk    | 
| 
		 | 

| 

| 
		#83 | 
| 

Moderator 

Reg.datum: Dec 2002 

| 

Hej Hawk! 

Klart att det ska vara olika på olika stationer![  ]Inte ser det ut som mina plattformar på alla stationer i Sverige, eller? ![]() Eller ser det ut så som det gör på dem på alla kanske? ![]() ![]() Olaf Lindström, Olis  | 
| 
		 | 

| 

| 
		#84 | 
| 

Veteran 

| 

Hej 

![]() Rutten är nu "nästan" färdig, det som fattas är signaler på nya sträckan. Dom har mazz lovat att sätta dit, när han kommer hem nu till helgen. ![]() Ett litet mysigt hotell har de blivit i Bergvalla. Tror ja flyttar dit ![]() Tack lasselj för 3D modellen. ![]() ![]() ![]() Hawk    | 
| 
		 | 

| 

| 
		#85 | 
| 

Hedersmedlem 

| 

Hotellet är grymt! 

Kan du inte höra med Ljunberg, om du får måla några versioner av det t.ex. rött, blått, vitt och lägga upp dom här?   http://pirpen.cjb.net/  | 
| 
		 | 

| 

| 
		#86 | 
| 

Guest 

| 

[ 

] [ ] [ ]Ibland säger smileys mer än ord. Längtar till releasen som inte verkar alltför långt borta... Strålande! ____________________ ![]() / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net  | 
| 

| 
		#87 | 
| 

Senior Member 

Reg.datum: Apr 2003 

| 

Var kan jag ladda ner kustpilen?

| 
| 
		 | 

| 

| 
		#88 | 
| 

Admin & STW-member 

| 

http://msts.e-buzz.net/forum/topic.asp?TOPIC_ID=7129 

Testa att använda sökfunktionen nästa gång istället för att bara fråga rätt ut som du nu gjort i ett antal inlägg. Tack på förhand. ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler  | 
| 
		 | 

| 

| 
		#89 | 
| 

Hedersmedlem 

Reg.datum: Sep 2001 

| 

Stjäl tråden lite granna...  

![]() KMJ är nu signalsatt och en lite spår omlagda till förmån för skojigare aktiviteter... Som ni kanske sett i annan tråd så har loopen förändrats, så att MSTS ska trivas bättre med KMJ. Tror att vi genom de olika sakerna som är förändrade i KMJ nu fått till en rutt med många möjligheter till bra aktiviteter... Ska inte säga för mycket om vad som är gjort, det är Hawk:s sak...   Men, eftersom jag spritt ut en hel hög med signaler över rutten så berättar jag iallafall att det nu går att köra i högertrafik om man så önskar, signalsättningen är gjord dubbelriktat. Plus en hel del annat... ![]() Under ett av test-sessionerna så provade jag en aktivitet med drygt 50 tågrörelser i rutten samtidigt, för att se svagheter och möjligheter... Kan inte undanhålla några bilder för er:   ![]()       /Mats A LLJ forum: http://forum.wendel.nu/viewforum.php?f=14  | 
| 
		 | 

| 

| 
		#90 | 
| 

Senior Member 

Reg.datum: Apr 2003 

| 

| 
| 
		 | 

![]()  | 

| 

| 

Liknande ämnen
		 | 
	||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg | 
| Trainz Downloader Pro, nytt version | jelte | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2004-06-06 18:13 | 
| Vilken version av TRS har ni? | Dson | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2004-02-29 22:39 | 
| Hur ser jag vilken version jag har? | andreasrosen | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2003-12-30 09:46 | 
| X2000 (Chinese version) for download | tang | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 17 | 2003-01-01 22:24 | 
| Ue 995 Version 2... | Joel | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-06-18 21:01 |