|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#31 |
|
Medlem
Join Date: Aug 2019
Location: Stockholm
Posts: 17
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Medlem
Join Date: Feb 2009
Location: Västerås
Posts: 1,926
|
Quote:
__________________
//Joakim Wahlberg |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Medlem
Join Date: Aug 2019
Location: Stockholm
Posts: 17
|
Nu var jag inne om kollade efter en ny nerladdning men svaret på det här tre st bilder: https://imgur.com/a/wV5jQmV
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Medlem
Join Date: Aug 2019
Location: Stockholm
Posts: 17
|
Ska in och kolla nu efter jag har loggat in
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Medlem
Join Date: Aug 2019
Location: Stockholm
Posts: 17
|
Tack så mycket nu börjar dom ladda ner. Ska se senare hur det funkar
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Medlem
Join Date: Aug 2019
Location: Stockholm
Posts: 17
|
Sådär tack så mycket för all hjälp nu funkar det exakt som det ska. Är hur glad som helst nu. Men vad är alla nummer till alla rutter?
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Medlem
Join Date: Nov 2006
Posts: 17
|
Quote:
Här finns allt
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Medlem
Join Date: Aug 2019
Location: Stockholm
Posts: 17
|
Någon som kan felet?
Det är en sak som inte funkar och det är att utropen sägs väldigt långsamt. Typ såhär Nästa.............. sen 10 sekunder "SLUSSEN" |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Medlem
Join Date: Aug 2019
Location: Stockholm
Posts: 17
|
Något man kan fixa?
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Medlem
Join Date: Nov 2006
Posts: 17
|
Vet att det blivit så i nyare, funkar bättre i i tex trs 2012, men ingen aning.
Men förstår vad du menar
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Medlem
Join Date: Oct 2017
Posts: 2
|
Hej!
Jag har köpt TANE, laddat ner filen som Bengan delade, samt Stockholm Subway filen. Jag är rätt ny till detta så vet inte riktigt hur man går till väga. Hur hittar man rutten? Jag har kunnat göra en egen värld och placera ut ett spår där jag testat c20:n, men det verkar som jag inte kan trycka på några knappar eller röra mig runt i hytten för att kunna nå till exempel hyttaktiveringen... Vore tacksam om någon ville hjälpa mig. /Kevin |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Medlem
Join Date: Jan 2008
Location: Uppland, Sverige
Posts: 2,742
|
Om rutten inte dyker upp i spelet låter det som att det är något som är trasigt någonstans. Kolla i Content Manager (Manage Content-knappen i det lilla menyfönstret som dyker upp direkt efter att du startar spelet). Sök efter rutten och se om den är makerad som Faulty eller liknande i "Status" kolumnen. Om den är det, kolla vad som är fel genom att högerklicka och välj "View Errors and Warnings".
För att kunna röra sig runt i hytten måste man aktivera det först. När du är inne i spelet i Driver mode på någon bana, gå till Settings (någonstans högst uppe till vänster tror jag det är i TANE). Under fliken General Settings, kryssa i "Enable free internal camera". Därefter ska man kunna flytta sig runt i hytten med piltangenterna, samt Page up/down. Lite konstigt att detta inte är default-beteende om ni frågar mig ![]() Sedan vet jag inte om hytten till C20 ens fungerar i TANE, har för mig att det var något med det där. Men det har säkert någon annan koll på.
__________________
-k- |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Medlem
Join Date: Oct 2017
Posts: 2
|
Tack för svar. Jag gick in i content manager och såg att det står "open for edit, Missing dependencies" på rutten. Sedan står det också att några saker saknas vad jag förstår:
https://imgur.com/a/F4OjKru Hur får man tag på dessa filer? |
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Medlem
Join Date: Feb 2009
Location: Västerås
Posts: 1,926
|
Quote:
__________________
//Joakim Wahlberg |
|
|
|
|