|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#16 |
|
Medlem
Join Date: Aug 2019
Location: Stockholm
Posts: 17
|
Någon som har en bra map för tågen skulle gärna vilja spela på den
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Medlem
Join Date: Aug 2019
Location: Stockholm
Posts: 17
|
Allt funkar nu men någon som har en bra map att köra på?
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Medlem
Join Date: Nov 2006
Posts: 17
|
Har byggt om och fixat och haft mig på Svoyagers tunnelbanerutt, nu går den i trs2019 men behövs ju lite delar, men ska se om jag kan få upp den.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Medlem
Join Date: Nov 2006
Posts: 17
|
Hoppas den funkar, saknar lite delar men funkar utmärkt endån.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Medlem
Join Date: Aug 2019
Location: Stockholm
Posts: 17
|
Tack så mycket. Men problemet är att jag inte har alla saker nerladdat så ser bara en bro. Men vet du vart man kan ladda ner eller få av dig?
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Medlem
Join Date: Aug 2019
Location: Stockholm
Posts: 17
|
Saknar tunneln och spåret. Kan man få dom av dig genom att du laddar upp dom på files.fm?
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Medlem
Join Date: Nov 2006
Posts: 17
|
Prova att i content manager , markera rutten och tryck download. så borde den ladda ner det mesta som behövs
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Medlem
Join Date: Aug 2019
Location: Stockholm
Posts: 17
|
När jag går in där och klickar import content files så får jag upp två varningar men resten laddar in bra. Laddar jag ner på fel sätt eller hur ska jag gå till väga?
Får fel på en som heter Fruängen och en till. Skulle gärna kunna hosta upp en slant om du kan hjälpa mig med detta! Last edited by simmpe29; 07-09-2020 at 07:34 PM. |
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Medlem
Join Date: Feb 2009
Location: Västerås
Posts: 1,926
|
Quote:
__________________
//Joakim Wahlberg |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Medlem
Join Date: Aug 2019
Location: Stockholm
Posts: 17
|
Tack så mycket för det du skrev men är ny med detta och försöker att lära mig. Men har riktigt svårt att förstå. Finns det något sätt att se en video eller något annat så jag kan förstå lite mer
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Medlem
Join Date: Feb 2009
Location: Västerås
Posts: 1,926
|
Quote:
Här har jag laddat ner rutten. Det har "Missing kuids" och lyser då rött i Content Manager. Jag kan ladda ner det som finns på DLS (DLS=Download Station) genom att högertrycka på rutten och välja "Download". Detta tar en stund utan First Class Ticket. Alla tillbehör som saknas laddas då ner. Vissa objekt finns inte på DLS, utan då får du klicka på "Show Dependencies". Ett nytt fönster öppnas, där ser du alla tillbehör rutten kräver. Här ser du vad det är som saknas. Det kan vara något tillbehör till ett annat objekt, eller i detta fel, två okända kuids. Markera båda, och högertryck. Välj "Shot assets in new Window". Du får upp ett nytt fönster, och högst upp syns de två kuidsen som saknas i ren textformat, har markerat det på bilden för att förtydliga. Kopiera detta, och klistra in här, så ska vi nog kunna hjälpa dig. (Klistra in såhär: <kuid:486260:1158>,<kuid:486260:1139>) Är det något annat som fortfarande felar, fråga igen så ska vi försöka hjälpa!
__________________
//Joakim Wahlberg |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Medlem
Join Date: Nov 2006
Posts: 17
|
Har även använt mig lite av material för att förbättra från då jag tagit Stationer från bengans rutt
http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...ght=tunnelbana Sen vet jag att vissa Kuid är helt försvunna, Men saknas nå spec Kuid säg till så kanske jag kan Lägga till dem här. Har som mål att göra Klart hela, dock så är Naturen runt omkring det som är jobbigt att få till. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Medlem
Join Date: Aug 2019
Location: Stockholm
Posts: 17
|
Tack så mycket för allt ni har hjälpt mig ska försöka lite och se hur det funkar. Återkommer-
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Medlem
Join Date: Aug 2019
Location: Stockholm
Posts: 17
|
Nu är jag tillbaka här igen. Någon som kan hjälpa mig genom skype eller discord. Kan gärna ge 100kr för det.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Medlem
Join Date: Aug 2019
Location: Stockholm
Posts: 17
|
Här är en bild på vad som står eller den kom på sidan tre
Last edited by simmpe29; 07-16-2020 at 02:33 PM. |
|
|
|