|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Medlem
Join Date: Apr 2007
Posts: 819
|
Här är första betaversionen av Inlandsbanan!
I denna version omfattas sträckan Arvidsjaur-Auktsjaur. Banan är i det skick den var ca 2013 (se bifogad linjebok). Det var då hastighetsnedsättning till 60 km/h på stora delar av sträckan (spårläget är dåligt vilket märks när man kör!). Det finns endast begränsad signalering, med infartssignaler till Arvidsjaur, men inga försignaler och inga utfartssignaler. Alla växlar är manuella vilket är viktigt att tänka på när man kör olika scenarion! Här och där har jag låtit spår ligga kvar som i verkligheten är upprivna, så att man kan köra in på sidan i bl.a. Akkavare och Ravenjaur, men i stort är banan i modernt utförande. https://drive.google.com/file/d/1mYOIh-cEikZxNqD7LT6O8ItGytyLcznu/view?usp=sharing Feedback mottas gärna, helst i denna tråd. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Join Date: Apr 2007
Posts: 819
|
|
|
|
|