|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Veteran
Join Date: Nov 2001
Location: Onsala, , Sweden.
Posts: 8,149
|
... gjort av skipper 1945, som är så liberal med revirtänkandet att man får göra så här (se licence)
Alla assets finns på DLS men finns även packade Här: https://dl.dropboxusercontent.com/u/...3%20Assets.cdp
__________________
"Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn
Last edited by lan; 02-10-2016 at 05:48 PM. Reason: Stackars Korvtiger |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Join Date: Feb 2009
Location: Västerås
Posts: 1,926
|
Bör kanske tilläggas att loket EJ fungerar i Trainz 2010, utan är ett TANE-lok (möjligen att det fungerar i Trainz 2012 - ej prövat).
__________________
//Joakim Wahlberg |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Veteran
Join Date: Nov 2001
Location: Onsala, , Sweden.
Posts: 8,149
|
Borttagen!
__________________
"Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn
Last edited by lan; 02-10-2016 at 04:04 PM. Reason: borttagen! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Join Date: Jan 2008
Location: Uppland, Sverige
Posts: 2,742
|
Skulle vilja protestera mot litterat, K10 var ett 6-kopplat tenderlok. Detta skulle snarare vara en SJ Å5, eller möjligen en SJ K9 med för få axlar. Se: http://svenska-lok.se/damp_main.php?s=19
__________________
-k- |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Veteran
Join Date: Nov 2001
Location: Onsala, , Sweden.
Posts: 8,149
|
Quote:
__________________
"Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn
|
|
|
|
|