Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Go Back   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Trainz - Downloads

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 02-10-2016, 01:27 PM   #1
lan
Veteran
 
Join Date: Nov 2001
Location: Onsala, , Sweden.
Posts: 8,149
Arrow Sadeltanklok....

... gjort av skipper 1945, som är så liberal med revirtänkandet att man får göra så här (se licence)

Alla assets finns på DLS men finns även packade Här:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/...3%20Assets.cdp
Attached Images
File Type: jpg SJ K#.jpg (134.6 KB, 312 views)
Attached Files
File Type: cdp SJ K# SVARTEN nr8.cdp (1.16 MB, 99 views)
__________________


"Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti
LAn

Last edited by lan; 02-10-2016 at 05:48 PM. Reason: Stackars Korvtiger
lan besöker inte forumet just nu  
Reply With Quote
Old 02-10-2016, 01:42 PM   #2
Jockes
Medlem
 
Join Date: Feb 2009
Location: Västerås
Posts: 1,926
Default

Bör kanske tilläggas att loket EJ fungerar i Trainz 2010, utan är ett TANE-lok (möjligen att det fungerar i Trainz 2012 - ej prövat).
__________________
//Joakim Wahlberg
Jockes besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 02-10-2016, 02:21 PM   #3
lan
Veteran
 
Join Date: Nov 2001
Location: Onsala, , Sweden.
Posts: 8,149
Default

Borttagen!
__________________


"Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti
LAn

Last edited by lan; 02-10-2016 at 04:04 PM. Reason: borttagen!
lan besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 02-10-2016, 05:28 PM   #4
korvtiger
Medlem
 
Join Date: Jan 2008
Location: Uppland, Sverige
Posts: 2,742
Default

Skulle vilja protestera mot litterat, K10 var ett 6-kopplat tenderlok. Detta skulle snarare vara en SJ Å5, eller möjligen en SJ K9 med för få axlar. Se: http://svenska-lok.se/damp_main.php?s=19
__________________
-k-
korvtiger besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 02-10-2016, 05:50 PM   #5
lan
Veteran
 
Join Date: Nov 2001
Location: Onsala, , Sweden.
Posts: 8,149
Default

Quote:
Originally Posted by korvtiger View Post
Skulle vilja protestera mot litterat, K10 var ett 6-kopplat tenderlok. Detta skulle snarare vara en SJ Å5, eller möjligen en SJ K9 med för få axlar. Se: http://svenska-lok.se/damp_main.php?s=19
Ledsen. jag vet hur noga du är så jag har bytt till litt K# för detta fantasilok!
__________________


"Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti
LAn
lan besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump



All times are GMT +2. The time now is 05:46 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009