|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#496 |
|
Medlem
Join Date: Nov 2010
Location: Nordland, Norway
Posts: 92
|
I Assets-filen står det jo bare filnavn, ikke hvor man laster dem ned fra.
__________________
Hilsen Thomas
|
|
|
|
|
|
#497 |
|
Medlem
Join Date: Sep 2001
Posts: 814
|
Hej!
Hur mycket är klart på denna rutt. Spår och landskap. |
|
|
|
|
|
#498 |
|
Hedersmedlem
Join Date: Mar 2002
Location: Trollhättan
Posts: 9,877
|
Hej!
Jag har inte byggt mycket sen jag släppte Betan. |
|
|
|
|
|
#499 |
|
Medlem
Join Date: Sep 2001
Posts: 814
|
Okej.
Försöker få in den i TS2015 Älskar versionen i MSTS. |
|
|
|
|
|
#500 |
|
Hedersmedlem
Join Date: Mar 2002
Location: Trollhättan
Posts: 9,877
|
Varifrån hämtade du? Dropbox eller Micke321 hemsida?
|
|
|
|
|
|
#501 |
|
Medlem
Join Date: Sep 2001
Posts: 814
|
Var från Dropbox för någon/några vecka sedan.
|
|
|
|
|
|
#502 |
|
Hedersmedlem
Join Date: Mar 2002
Location: Trollhättan
Posts: 9,877
|
Installera via Utilities, finnes i Steam/SteamApps/Common/Railworks.
|
|
|
|
|
|
#503 |
|
Medlem
Join Date: Sep 2001
Posts: 814
|
Tack. Ska testa.
|
|
|
|
|
|
#504 |
|
Hedersmedlem
Join Date: Mar 2002
Location: Trollhättan
Posts: 9,877
|
|
|
|
|
|
|
#505 |
|
Medlem
Join Date: Sep 2001
Posts: 814
|
Hmm, Ska kolla dowlods. Installeras med Utilities med ?
|
|
|
|
|
|
#506 |
|
Hedersmedlem
Join Date: Mar 2002
Location: Trollhättan
Posts: 9,877
|
Ja, det ska du göra!
|
|
|
|
|
|
#507 |
|
Hedersmedlem
Join Date: Mar 2002
Location: Trollhättan
Posts: 9,877
|
___________________________________
__________________
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Last edited by Totte; 01-06-2015 at 12:35 AM. Reason: Jag skrev i fel tråd. |
|
|
|
|
|
#508 |
|
Medlem
Join Date: Jul 2005
Location: Sävsås, Hyltebacken
Posts: 422
|
Har äntligen lite tid att testa nu men din dropbox verkar vara ur funktion, provade Mickes länkar men assets går inte att ladda ner, bryter nerladdningen efter några mb, kan felet vara där eller är det hos mig?
__________________
Mange |
|
|
|
|
|
#509 | |
|
Hedersmedlem
Join Date: Mar 2002
Location: Trollhättan
Posts: 9,877
|
Quote:
Nu funkar länken! Hoppas jag. Klicka på länken i min signatur.
|
|
|
|
|
|
|
#510 |
|
Medlem
Join Date: Jul 2005
Location: Sävsås, Hyltebacken
Posts: 422
|
Tack Totte, nu laddar den ner assets, tar sin lilla tid med mitt dåliga internet men om några veckor är vårat fiber klart här ute i skogen, då ska jag uppdatera till 2015 och införskaffa lite rutter från steam som behövs, då kommer det gå undan, 1000 megabit upp och ner
__________________
Mange |
|
|
|
![]() |
| Tags |
| rw-rutter |
|
|