![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#61 |
Medlem
|
![]()
Har du fått inredet att fungera i MSTS??
MVH, Mikael Webbmaster på Banbyggarna.se Vill Ni se fler järnvägsbilder, besök gärna min sida - där Ni även kan läsa om min MJ-samling och se tågfilmer. En del av Teamet som bygger Stockholmsrutten. ![]() ![]() http://www.micke-andersson.se http://www.banbyggarna.se http://mikaelsgallery.fotopic.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Medlem
|
![]()
Hejsan svejsan!
Här kommer Granders med lite nytt! Expanderade och mer detaljrika bogies utifrån min visit till Växjö där jag i förbifarten passerade på att spana in samtliga i detalj ![]() Utöver det är även den lilla saken, vad man nu ska kalla det, över displayen och hytten på plats. (Sitter på taket längst fram) ![]() ![]() Senast redigerad av granders den 2013-03-18 klockan 12:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Mycket fint!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Medlem
|
![]()
Tack!
![]() Sista uppdateringen för idag blir texturuppdateringen på Kustpilen samt Kustpilens nya boggier ![]() ![]() SE HIT! Jag behöver någon som begriper sig på CabViews i detta stadie nu då jag inte själv är så high tech på den fronten. Kontakta mig här eller på Private Messege om du skulle vilja hjälpa mig med detta! Jag har cabview (fram, höger, vänster) i upplösning 3088x2056 vilket räcker mer än väl till MSTS. Senast redigerad av granders den 2013-03-18 klockan 17:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Medlem
|
![]()
Tusen tack för iniativet! Då får jag be om en e-mail att skicka till för bilderna samt en förklaring med vilka knappar som gör vad och vilka som ska användas!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Hedersmedlem
|
![]()
Epost får du via PM.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Medlem
|
![]()
Ja, jag verkar ha löst mitt problem med Cabview, det var bara jag som hade slarvat lite, så jag behöver inte hjälp på den fronten längre. Men tusen tack Totte som ändå ställde upp!
![]() Nytt sedan senast är skorstenen, utblåset, på taket på samtliga tre tåg samt att Krösatåget har blivit utrustat med sina nya boggier. Sen utöver det är även Cab'en cirka 50% klar, kvar är den gemensamma spaken för gas och broms och lite andra smådetaljer. ![]() ![]() ![]() ![]() Senast redigerad av granders den 2013-03-21 klockan 17:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Hedersmedlem
|
![]()
Va bra att du lyckades fixa hytten. Visa gärna höger och vänster vy!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Medlem
|
![]()
Hej allesammans igen! Nu är nästan allt i cabview'en klart.
Utöver det har även 1425 Garpe blivit till. ![]() Just nu finns, Y31-1424 Traska (Kustpilen) Y31-1425 Garpe (Kustpilen) Y31-1426 Kung Märta (Kustpilen) Y31-1422 (Transitio) Y32-1407 Bruno Mathson (Krösatåg) ![]() ![]() ![]() Senast redigerad av granders den 2013-03-22 klockan 23:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Bra jobbat!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Medlem
|
![]()
Tack!
![]() Som sagt så blev hytten i princip klar igårkväll. ![]() ![]() Och så ett tågmöte, Garpe och Kung Märta på en hållplats från Ingelforsbanan Tåget har nu även blinkande bakljus som på riktigt. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Snyggt! Ett tips för din rutt bara: använd mer än 1 sorts gräs! Ladda ner MM-Vegetation 7.0 från www.bahn-simulation.de! Det är otroligt vad man kan göra med det vegetationspacket!
![]() ![]()