|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 | |
|
Tidigare Ruben
Join Date: Oct 2008
Location: Stockholm
Posts: 2,907
|
Söndagen den 6:e januari är det öppet hus i vagnhallen som ligger på Djurgården i Stockholm.
Man kommer bland annat kunna köra spårvagn (både simulator på storbild och på riktigt en kortare sträcka i hallen). Se alla programpunkter nedan. Det brukar vara mycket folk och man kan köpa fika i en speciell cafévagn. Rekommenderar verkligen ett besök. ![]() Från spårvägssällskapets sida: Quote:
Välkommen!
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
|
Yes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Äntligen, rÄkna med mig grabbar!!!!!!!!!!!! Jag kommer
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem
Join Date: Jan 2011
Location: Eskilstuna Sweden
Posts: 50
|
Jag kommer!
__________________
Mvh TGOJ gubben! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tidigare Ruben
Join Date: Oct 2008
Location: Stockholm
Posts: 2,907
|
Kul att några kommer iaf
![]() Bidrar med joystick, högtalare (var ju nå't problem med dem förra gången ??) och extern hårddisk.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem
|
Var för trött och hade fått gå ensam och så dit, Så jag skippade tyvärr, Men det går väl fler tåg nån gång hehe
|
|
|
|