|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Medlem
Join Date: Apr 2008
Posts: 104
|
Nu lägger jag upp en julklappsrepaint av en belgisk spårvagn som ska påminna om en Göteborgsvagn. Den blir ett realistiskt tillskott till Tottes fantastiska Trollhättanrutt!
Gjord av: Bert Beauprez, Belgien Ommålad av: undertecknad efter tillstånd från Bert Beauprez. Stort tack till Bombardier Train som hjälpt mig när problem har uppstått. Nedladdningslänk: http://www.delafil.se/key=17aa60afcf...2a8a2c730eb79d God Jul önskar Carltram
__________________
Mvh carltram ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Last edited by carltram; 12-24-2012 at 08:11 AM. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Veteran
Join Date: Jul 2008
Location: Fagersta
Posts: 5,543
|
Snyggt! Har saknat Gbg-spårvagnar till AI-trafiken!
__________________
Mvh Björn ![]() Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem
Join Date: Apr 2008
Posts: 104
|
Ny nedladdningslänk: http://www.micke-andersson.se/msts/thn2.html
__________________
Mvh carltram ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|