|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Veteran
Join Date: Nov 2001
Location: Onsala, , Sweden.
Posts: 8,149
|
... som just nu står mig upp i halsen med alla problem med hytt och annat. Men jag hade ju lovat den så här är den! Kräv inte mer på ett tag för jag är rätt "fed up" på Trainz just nu
__________________
"Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Join Date: Aug 2001
Location: Huddinge, Sweden.
Posts: 6,380
|
Quote:
http://www.e-buzz.se/forum/showpost....22&postcount=5
__________________
Bengan |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Veteran
Join Date: Nov 2001
Location: Onsala, , Sweden.
Posts: 8,149
|
som fungerar även i DCC:
samt ny kraftigare engine:
__________________
"Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn
Last edited by lan; 10-01-2012 at 08:24 AM. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Veteran
Join Date: Nov 2001
Location: Onsala, , Sweden.
Posts: 8,149
|
__________________
"Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn
Last edited by lan; 10-01-2012 at 07:37 PM. Reason: Rättvänd panto på X31K M och Destinationsskyltar |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Veteran
Join Date: Nov 2001
Location: Onsala, , Sweden.
Posts: 8,149
|
Dörrarna har nu fått en textur med märkningen på så den blir läsbar om man är nära vagnarna, vilket väl t.ex. AlleDahlle tydligen är ? Lågolvvagnens dörrar är nu mörka nedtill. Nu räcker det nog, nu kan alla goda ommålare ge sig på den !
__________________
"Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Veteran
Join Date: Nov 2001
Location: Onsala, , Sweden.
Posts: 8,149
|
Se X31 tråden:
__________________
"Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Veteran
Join Date: Nov 2001
Location: Onsala, , Sweden.
Posts: 8,149
|
Kolla att det blir rätt!
__________________
"Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Veteran
Join Date: Nov 2001
Location: Onsala, , Sweden.
Posts: 8,149
|
.. på andra sidan Öresund (m.n. t.ex.).
ihn gjorde ett försök att måla om X31orna som DSB First, men nåt gick nog snett för de fungerade inte. Den SJ X31-serie jag gjorde blev ganska bra och nu med lite distans till det hela har jag använt ihns texturer och gjort tre nya assets som jag laddar upp här nu: Se och synpunkta i denna tråd: http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=35870
__________________
"Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn
|
|
|
|
![]() |
| Tags |
| motorvagnar, x31k |
|
|