Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Go Back   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övriga simulatorer > Övriga simulatorer > Allmänt om Run8

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 09-09-2012, 10:56 PM   #16
Dson
Medlem
 
Join Date: Jul 2002
Location: Morgongåva, Uppland, Sweden
Posts: 2,767
Send a message via MSN to Dson
Default

Quote:
Originally Posted by jorgen3 View Post
Jag säger bara trådlöst internet och bärbar dator. Borde fungera i lastbilen om du har 3g uppkopplingen bara
Funderar faktiskt på att installera Run8 på laptopen, så får vi se hur det går. Värt att prova i alla fall.
__________________
På internet kommunicerar vi med tecken. Om du stavar och skriver som en idiot kommer du också att bli behandlad som en.
Dson besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 09-09-2012, 11:11 PM   #17
jorgen3
Medlem
 
Join Date: Mar 2007
Location: sundsvall
Posts: 526
Default

jag kör så på min bärbara dator, kolla att du har minst 3gb minne för jag tror att run8 behöver ha 2 gb. Jag kör här på hotellrummet med min bärbara dator run8
har inte kunnat vara med idag då jag jobbat men för 2 veckor sedan i Boden så körde jag run8 multiplayer med de andra utan några större problem.

Fast på hotellen så kör jag på deras nät.

Last edited by jorgen3; 09-09-2012 at 11:13 PM.
jorgen3 besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump



All times are GMT +2. The time now is 05:46 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009