|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#16 |
|
Medlem
|
Funderar faktiskt på att installera Run8 på laptopen, så får vi se hur det går. Värt att prova i alla fall.
__________________
På internet kommunicerar vi med tecken. Om du stavar och skriver som en idiot kommer du också att bli behandlad som en. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Medlem
Join Date: Mar 2007
Location: sundsvall
Posts: 526
|
jag kör så på min bärbara dator, kolla att du har minst 3gb minne för jag tror att run8 behöver ha 2 gb. Jag kör här på hotellrummet med min bärbara dator run8
har inte kunnat vara med idag då jag jobbat men för 2 veckor sedan i Boden så körde jag run8 multiplayer med de andra utan några större problem. Fast på hotellen så kör jag på deras nät. Last edited by jorgen3; 09-09-2012 at 11:13 PM. |
|
|
|