|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Medlem
Join Date: Jul 2006
Location: Gävle
Posts: 281
|
Hejsan! Här tänkte då jag visa upp lite av det jag har på gång
![]() Vi börjar väl med mitt mest kärleksfulla projekt Långt ifrån klart.
__________________
Jerka |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Join Date: Feb 2009
Location: Västerås
Posts: 1,926
|
Tb?
Ser snyggt ut, blir tydligen två såna dessutom
__________________
//Joakim Wahlberg |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tidigare v10
Join Date: Nov 2005
Location: Halmstad
Posts: 2,513
|
Ser bra ut!
Jag får nog helt enkelt backa och ta upp ett annat projekt, detta reviret är ju redan taget!
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Join Date: Jul 2006
Location: Gävle
Posts: 281
|
Haha Marcus! lite konkurans har ju aldrig skadat!
__________________
Jerka |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Veteran
Join Date: Jun 2008
Location: Sundsvall
Posts: 4,080
|
Quote:
.Har du inga bilder på hela loket, hur det ser ut så här långt (så att man kan gämföra med Marcus mästerbygge)? ![]() ![]() .
__________________
Ekan |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Medlem
Join Date: Jul 2006
Location: Gävle
Posts: 281
|
Quote:
Det skulle vara lite hemligt/mystiskt.
__________________
Jerka |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem
Join Date: Feb 2008
Location: Gävle
Posts: 1,535
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tidigare v10
Join Date: Nov 2005
Location: Halmstad
Posts: 2,513
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem
Join Date: Dec 2009
Location: Örtofta
Posts: 371
|
ni ser väll att det är en TB lok eller?
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Medlem
Join Date: Jul 2006
Location: Gävle
Posts: 281
|
Quote:
Ni kan få se hennes sista dag i livet
__________________
Jerka |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Medlem
Join Date: Feb 2008
Location: Gävle
Posts: 1,535
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Medlem
Join Date: Dec 2009
Location: Örtofta
Posts: 371
|
min far har gjort en tb 292 med orange färgad, men jag har en g1205 med mitt banverkståg som jag kör med vid banarbete.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Medlem
|
jag håller med spyfrog gör en tc istället
__________________
jag Kan ha spår av Dyslexi SILJANS BANAN!![]() !
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Veteran
Join Date: Jun 2008
Location: Sundsvall
Posts: 4,080
|
Om jag har förstått allting rätt, så kommer Marcus att göra ett Tc oxå, efter att hans Tb är klart.
-------------------------------- Jerka: Höll du inte på med ett X55 oxå? För visst var det väl du som visade en bild i screenshots på en sådan modell?
__________________
Ekan |
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Medlem
Join Date: Jul 2006
Location: Gävle
Posts: 281
|
Quote:
Just nu ligger hon hos en vän för putsning av detaljer(vilket jag inte är så duktig på ännu) Men hon släpps nog inom snar framtid.
__________________
Jerka |
|
|
|
|