![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Har provat den, men vet inte riktigt om det blev så mycket bättre egentligen. Programmet själv visade att den förbättrat prestandan med 42% men jag är tveksam.
Däremot var det förbaskat lätt att glömma att återställa efteråt - den stänger ju ner vissa processer, program osv.
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Det enda är diskrensningen och defragmenteringen som håller prestandan bra.
Jag tror inte på dessa program som förbättrar. De tar bara plats i onödan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Använd inte nya versioner av Gamebooster. Programmet var skitbra en gång i tiden men med nya uppdateringar osv så har programmet blivit ganska kasst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Förr behövdes nog programmet mer, nu för tiden är datorerna rätt intelligenta och kan själva räkna ut vad som kräver mest just nu.
Game Booster dödar som sagt en hel del processer. Jag göra detta manuellt, typ döda processer som inte behöver startas upp vid uppstart. Ex skype/msn kan vara ett exempel på detta, tar man andra processer så finns ex windows Home Group eller stödprogram för bärbara datorer
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
OK, då skippar jag det programmet. Läste att nån nästan dubblat FPS i RW, men han kanske hade en väldigt gammal dator...