![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Saknar Lennarts texture_asset <kuid:67375:100440> till loken, så dom har gul sköld för mig.
Kan inte finna den någonstans. Är det något, som ni bara har gemensamt och som har glömts att läggas upp?
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Hej Bengan
Tack för att du såg detta. Dom används inte utan det är bara något jag glömt ta bort ur configen. Den texture jag använder följer med loket. Jag antar att loken fungerar trots den gula varningen. Jag får lägga upp en ny version igen hm. MVH / BjörnL |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
OK, Björn. Tack.
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Detta är ett aber för oss byggare, man får lusläsa configs kuid-table och ibland missar man ändå. Jag saknar en obsolete-funktion i CM som kunde kolla sådant så vi slipper!