|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Medlem
|
Adriatica V1.2
Hello ![]() For those who have not installed the Adriatica, must first Installling version 1.0. From Bologna to Ancona. It is an extension of up to Pescara, just download the patch here Adriatica 1.2 http://www.trainsimhobby.net. ![]() The track I like, this is the ideal holiday mood ... ![]() It is about 350 km long. ![]() Greetings nick65 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Veteran
|
Thank you very much, I was not familiar with this italian route!
|
|
|
#3 |
|
Hedersmedlem
|
Håller på laddar hem...
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hedersmedlem
|
Hej!
Häromdan laddade jag hem totalt 2.28Gb. Det var mycket. Jag bantade med hjälp av Route Riter ner till zippad 1.41Gb. Otroligt bra rutt och välbyggd. Inga fuskhus! Grattis ruttbyggare! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem
|
Det finns många vagnar att ladda ner. Jag har hämtat en del godsvagnar som jag tycker skulle passa i rutterna. Som vanligt kollar jag med Conbuilder efter eventuella missar, men nästan alla var helt felfria. Dvs mycket bra material att ladda ner.
Hälsningar Olle M |
|
|
|