![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Hej
Är det någon som vet hur man kan få tag i gamla Sessions å Scenarios från Trainz Downloadstation jag får bara upp från 2010-04 skulle vilja ha från dom startade. Skulle fråga på deras forum men jag å skriva på engelska det går ju inte ihop kan ju ha en översättnings program men det blir ju inte så bra på vissa ord. Så nu vänder jag mig hit ni kan ju det mesta. M.V.Trainzhälsningar H-E Hedström |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Om du bara köpt trainz/trs04 så måste du måste ha en giltig FCT (first class ticet) för att kunna ladda ner dessa objekt. Då man slutat stöjda dessa versioner.
Väl på DLS så kryssa ur alla rutor över trs04 och kryssa i alla från 04 tom PreSP3 Trainz Frågan är då varför du skulle vilja göra detta?? Sessions finns inte innan trs04 (ev UTC), utan då hade man en helt annan metod för att starta rutter
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
det finns ju gamla scenarios som jag har laddat ner förr
men som har försvunnit pga bytt dator å som jag tyvärr inte har sparat. har kryssat i alla rutor men får bara till 2010-04 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
hm..
verkar som auran inte längre visar objekt äldre än 13 september 2006 alla objekt innan UTC är exe filer, så tror dessa mer eller mindre är borta för alltid, vet ej om de ens är kompatibla med dagens trainz hittar objekt från 2003 om jag söker på kuidnumret tex...
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
När jag öppnar CM och klickar på fliken Download Station och där under Installations Time får jag fram objekt från 27 september 2001.