|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#31 |
|
Tidigare Ruben
Join Date: Oct 2008
Location: Stockholm
Posts: 2,907
|
Bifogar en bild på problemet. Det funkar inte att köra Rebuild. Hjälp tack. Hoppas verkligen att det går att lösa.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Hedersmedlem
Join Date: Mar 2002
Location: Trollhättan
Posts: 9,877
|
Hej!
Sök den senaste world-fil "w-xxx+xxx~w.bk och kolla med ordinarie filen om det är olika stora. Kopiera bk-filen och döp om till samma namn till ordinare. Hoppas du får tillbaka. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Hedersmedlem
Join Date: Mar 2002
Location: Trollhättan
Posts: 9,877
|
Fick du tillbaka hel rutt?
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Tidigare Ruben
Join Date: Oct 2008
Location: Stockholm
Posts: 2,907
|
Nej, tyvärr. Jag kopierade och ändrade den senaste som du sa men samma sak.
Och filerna var lika stora.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Tidigare Ruben
Join Date: Oct 2008
Location: Stockholm
Posts: 2,907
|
Har undertiden fixat Brommadepån. Hoppas den duger. Har använt SFM till att skala-om en befintlig modell.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Hedersmedlem
Join Date: Mar 2002
Location: Trollhättan
Posts: 9,877
|
Klickade du "senast ändrad"? Leta sen tills de skiljer i storleken.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Hedersmedlem
Join Date: Mar 2002
Location: Trollhättan
Posts: 9,877
|
Fin hall du har gjort!
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Tidigare Ruben
Join Date: Oct 2008
Location: Stockholm
Posts: 2,907
|
Tack!
Hittade en w-fil och bk-w-fil och ändrade men det fungerade inte. Last edited by Bombardier Train; 03-02-2011 at 06:39 PM. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Hedersmedlem
Join Date: Mar 2002
Location: Trollhättan
Posts: 9,877
|
Ja, mellan två filerna, ordinarie och bk.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Hedersmedlem
Join Date: Mar 2002
Location: Trollhättan
Posts: 9,877
|
Jag känner igen felet och råkat ut många gånger vi Oslo-området. När det blev problem så visade vorldfilen 1 kb. Jag kopierade bk-filen som var 320kb och klistrade på skrivbordet och döpte om till orginal filnamn och klistrade in i World-mappen.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Tidigare Ruben
Join Date: Oct 2008
Location: Stockholm
Posts: 2,907
|
Gick inte det heller. Förstår bara inte hur det kan bli såhär helt plötsligt...
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Hedersmedlem
Join Date: Mar 2002
Location: Trollhättan
Posts: 9,877
|
Kan du komprimera world-mappen och lägga upp här, så kan jag kolla vad som är felet.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Tidigare Ruben
Join Date: Oct 2008
Location: Stockholm
Posts: 2,907
|
Tack för att du ägnar tid.
Last edited by Bombardier Train; 03-02-2011 at 08:56 PM. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Hedersmedlem
Join Date: Mar 2002
Location: Trollhättan
Posts: 9,877
|
Nu har jag tagit emot. Du kan nu ta bort uppläggningen.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Hedersmedlem
Join Date: Mar 2002
Location: Trollhättan
Posts: 9,877
|
Jag hittar inga skillnader, det är som ska vara så. Du får nog ta backup, tyvärr. Hoppas att du gjorde backup nyligen.
|
|
|
|